قوانین و شرایط استفاده و خرید از

فروشگاه مبلمان اداری هدرا

کلیه رویه ها و اصول فروشگاه ملزومات اداری هدرا، طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می­باشد، لذا مشتری نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با مشتری است.

مشتریان گرامی هر گونه ثبت سفارش و خرید از فروشگاه مبلمان اداری هدرا، به منزله پذیرش شرایط و قوانین زیر می­باشد؛ لذا از شما خواهشمندیم برای استفاده صحیح از خدمات و محصولات هدرا و تجربه خریدی بهینه، قوانین زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

  • از آنجا که هدرا خود تولید کننده مبلمان و ملزومات اداری است و هیچ واسطی بین تولید کننده و مشتری قرار نداده است، قیمت گذاری محصولات در آن، بر اساس مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.
  • زمان تحویل سفارشات 15 روز کاری هفته است و از تاریخ پرداخت محاسبه میگردد.
  • روز کاری در هفته از شنبه تا پنجشنبه می­باشد و روزهای تعطیل مطابق تقویم رسمی کشور جز روز کاری محسوب نمی­شود.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش برای هر محصول در مشخصات مربوط به کالا ذکر شده است.
  • در صورتی که محصول خریداری شده، نیاز به نصب داشته باشد، نصب آن به وسیله همکاران ما در هدرا انجام میگردد.
  • در هنگام ثبت سفارش، مشتریان بایستی فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و بطور کامل تکمیل کنند. مسئولیت هرگونه اشتباه در ثبت سفارش بر عهده مشتری می­باشد.
  • مشتری بایستی در زمان ثبت سفارش کلیه مشخصات فنی، سایز، رنگ و جنس محصول را به دقت مظالعه کرده و انتخاب نماید.
  • پس از اتمام زمان تعیین شده برای لغو سفارش، به هیچ وجه امکان لغو سفارش و بازگشت وجه وجود نخواهد داشت.
  • در صورت لغو سفارش توسط مشتری، مطابق قوانین طی 72 ساعت وجه پرداخت شده به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • کاربران می­توانند نظرات و شکایات خود را به شرط رعایت اخلاق و قوانین رسمی کشور در قسمت های مختلف بیان کنند. نظرات شما مشتریان گرامی، راهنمایی برای خریداران آینده است، لذا خواهشمندیم نظرات مفید و کاربردی خود را بیان نمایید.